تولد دجال در اسرائیل
 
♥♣♠☺ Lovelorn ☻♫♥♪

  برخی منابع اسرائیلی طی روزهای گذشته دست به انتشار خبری باعنوان تولد "دجال آخرالزمان " از بدنیا آمدن کودکی عجیب الخلقه در سرزمینهای اشغالی فلسیطنیان خبر میدهند که تنها یک چشم دارد و چشم سمت چپش روی پیشانی اش قرار گرفته و فاقد گودی زیرچشم و بینی است ،دراین خبرها تلاش شده این کودک دجال فتنه گر آخرالزمان معرفی شود .

این کودک مبتلا به یک ناهنجاری شدید تکاملی مغز با نام هولوپروزنسفالی و یک نوع خاص از این بیماری با عنوان سیکلوپیا می باشد. این بیماری یک بیماری بسیار خطرناک و مهلک بوده که باعث عقب ماندگی شدید ذهنی فرد مبتلا شده و منجر به مرگ وی در همان دوره ی کودکی می گردد. به طوری که غالب افراد مبتلا به سیکلوپیا در همان سال اول زندگی می میرند. همان گونه که در تصویر ملاحظه می فرمایید، کودک مذکور اینتوبه بوده و با دستگاه های کمکی، به زور زنده نگه داشته شده است و علیرغم این تمهیدات به زودی از بین خواهد رفت.

لازم به ذکر است که کودک مذکور اولین نمونه از افراد مبتلا به این بیماری نبوده و آخرین آن ها نیز نمی باشد. بلکه بیماری هولوپروزنسفالی و به خصوص شدیدترین نوع آن یعنی سیکلوپیا، یکی از بیماری هایی است که در علوم پزشکی به خوبی شناخته شده است.

درحالیکه چندی پیش به نقل از یکی از دانشمندان دینی کشور خبر باقی ماندن "فقط 5 نشانه ظهور" منتشر شد خبر تولد نوزادی عجیب الخلقه اسرائیل را فراگرفته است .
 برخی منابع صهیونیستی با انتشار تصاویری از این کودک عجیب الخلقه از وی بعنوان اصلی ترین علامت آخر الزمان یاد میکنند.

 

براساس خبر مذکور با معرفی نوزاد مذکور بعنوان یک  نوزاد یهودی وی را با دجال که در کتب دینی ادیان بزرگ اسلام ،مسیحیت و یهود ازوی بعنوان فتنه گر آخرالزمان یاد شده ،مقایسه میکنند.
این منابع  با طرح این سوال که آيا اين نوزاد که اکنون با مرگ دست و پنجه نرم ميکند همان دجال فتنه گر است؟ ادامه میدهند: دجال پس از رشد و تکامل جسمی مدعی خدایی شده و فتنه گری در جهان را آغاز خواهد کرد .
انتشار خبرمذکور بصورت گسترده ازسرزمینهای اشغالی آغاز و تاکنون بسیاری از کشورهای جهان را دربرگرفته است .
 
 
 

 

 

 این خبرها حاکیست نوزاد مذکور چندی پیش در چین و ازیک پدر و مادر اهل این کشور بطور ناقص متولد شد.
تولد این کودک منجر به بروز ترس درمیان این خانواده چینی میگرددتااینکه با پیشنهاد قابل توجهی ازسوی یک صهیونیست مواجه میشوند.
این یهودی با پیشنهاد کلانی اقدام به خرید نوزاد مذکور و انتقال وی به اسرائیل مینماید.
کودکی که هم اکنون در برزخ مرگ و زندگی دست وپنجه نرم میکند به ابزاری برای تحقق آرمانهای صهیونیست مبدل شده است.
باتوجه به اعلام تولد دجال درمیان قوم یهود در احادیث شیعی و انتشارگسترده خبر مذکور این امکان برای  رژیم صهیونیستی فراهم میشود تا ضمن تثبیت عقاید دینی یهود صهیونیست بر یهودی بودن اراضی فلسطینیان تاکید نمایند.
 
دجال در عقاید شیعه :
 
براساس برخی روایات شیعی پیش از ظهور آخرین منجی عالم علائمی طبیعی و غیر طبیعی درجهان رخ خواهد داد که به دو بخش اصلی و فرعی تقسیم بندی شده است .
براساس این روایت علائم فرعی داری تعدد است وهمگی آنها پیش از ظهور باید اتفاق بیفتد ولی تنها بروز یکی از علائم اصلی یا حتمی برای اعلام نزدیکی ظهور منجی کفایت میکند. 
علائم حتمی برای ظهور :
1.    خروج سفیانی وخسف بیدا : در روایتی از امام علی بن الحسین(ع) مرویست که قیام حضرت قائم حتمی و امر سفیانی نیز حتمی است و تازمانی که سفیانی نیاید حضرت قیام نخواهد کرد. 
2.    خروج یمانی: امام صادق(ع) دراین باره میفرمایند: سه کس در یک سال و در یک روز قیام می­کنند؛ خراسانی و سفیانی و یمانی و در بین این سه پرچم بهترین پرچمها از یمانی است: زیرا پرچمی است که به حق دعوت می­کند.
3.    صیحه آسمانی: ندایی که ازآسمان شنیده میشود و عالمیان همگی این صدا را خواهند شنید ازجمله علائم حتمی شمرده میشود .امام باقر در روایتی از این نشانه ظهور چنین بیان میفرمایند: صدایی از آسمان شنیده می­شود که حق با او (امیر المومنین) و پیروان اوست. در این هنگام قائم ما خروج خواهد کرد.
4.    قتل نفس زکیه:قتل نفس زکیه نیز از علائم قطعی ظهور شمرده میشود و براساس روایتی از نبی گرامی اسلام(ص) در شرح علائم ظهور اینگونه نقل میشود که : مهدی ظهور نمی­کند تا اینکه نفس زکیه کشته شود. 
5.    ظهور دجال : براساس همین روایات دجال بعنوان فردی با یک چشم که از گودی معمول زیرچشم برخوردار نبوده و چشم سمت چپش روی پیشانی اش قرارگرفته و دارای شمایل ترسناکی است و...نام برده شده است .
براساس روایات مختلف چهره دجال ناقص ، کور و يک چشمي که و ‏از اصل خلقت يک چشم ندارد به طورى كه ‏گودى حدقه‏اش نيست و ادعاي خدائي ميکند ،چشم چپش در وسط پيشاني او قرار دارد،متولد شده در میان قوم يهود ازجمله ترسیم شده است.
در بیان دیگر مشخصات ظاهری دجال میخوانیم : مردي چاق و سرخ روي است ( در برخي منابع ذکر شده است که لحاظ بزرگي هيکل هيچ انساني از ابتداي خلقت مانند او وجود نداشته است ) ،موهايش مجعد است،پايش لنگ است، داراي قدرتهاي فوق بشري و جادوئي است به نحوي که تصور ميشود مرده را زنده ميکند و در قحطي مردم را طعام ميدهد.
هفتاد هزار ترک ، يهود ، زنا زاده ، خواننده ، نوازنده ، باديه نشين و زن از او پيروي مي کنند به هرخرابه اي برسد مي گويد گنج هايت را آشکار کن پس آنچه گنج دارد آشکارمي شود.
طول حکومتش چهل روز است و در اين مدت همه را به کفر ميکشد
براي نجات از شرش حفظ نمودن سوره کهف قبل از خروجش و در صورت رويت وي خواندن سوره حمد و خانه نشيني و توکل بر خدا توصيه شده است
اما تاکنون برسراین مطلب که آیا دجال یک انسان است یا تعبیری از یک رویداد یا ابزار است تردید وجود داشته است .ازهمین رو دلار آمریکا،تلویزیون ،ماهواره و..ازجمله تعابیری است که از دجال در زمان کنونی نام برده میشود.
اما انتشار خبرتولد این کودک که همزمان ،موضوع درشرف مرگ بودنش نیز درحال نشر است " انسان " بودن دجال را میتواند تقویت نماید.
 
 
 
 
در اشکال زیر، تصاویری از سایر مبتلایان به این بیماری ملاحظه می فرمایید:
 
 

 

 

 

 

 خواهشمند است نظرات خود را در مورد این مطلب ارسال نمایید

 

 


 

نظرات بینندگان:
 
دجال همان موبایلهاو کامپیوتر ها و ماهوارهای دیجیتالی است که از اسرائیل برنامه میگیرد نه یک بچه ناقص الخلقه چینی که با این قرصهای .... به این بلامبتلا شده است .
باور کردنی نیست
خجالت نمی کشید این اراجیف رو تحویل مردم می دید؟
سلام
فقط می خواستم بگم :
الله اعلم
آدم نمیتوه باز به بچه مردم تهمت بزنه
کاش توی این دنیا ی منبعی پیدا می شد که آدم بتونه به صحت و سقم خبرهای اون واقعا اطمینان کنه.
علا که نور خدایی خدا کند که بیایی
خوب بود ممنون
باید صبر کرد و دید زنده می مونه یا نه؟ به ظاهر که شبیه نشونه هاست. فقط می گم پناه می برم به خدا از شر هر شیطانی چه دجال چه اسرائیل ممنون از تصویر.
سلام. اگر دو ستان از زنده بودن یا مردن این بچه خبری پیدا کردن هم اعلام کنن. ممنون
منبع حقیقت و واقعی قرآن کریم است که متاسفانه ان را فراموش کرده ایم و دنبال منبع خبر صحیح میگردیم.
وای بر ما به ظاهر مسلمانان
به جواب دوستانی که میگن اینها تهمت باید گفت اقا یا خانم عزیز این اولی یا دومین علائم ظهور نیست که میاد تا الان شاید دها پیش اومده باشه که همه انها بجز ادیان دیگر در اسلام از 1400 سال پیش مژده داده شده واگر بخواهیم با این عقیده نظر بدیم که همه چیز خرافته ، اینها چه خرافاتیه که دونه به دونه دقیقا داره اتفاق می افته !!!!؟؟؟؟؟؟؟
با این فکر ها فقط خودمون گول زدیم .
یا علی
چی بگم؟هنوز ذهنم درگیره،خداکنه هرچه زود تر بیادش،دلامون خیلی سنگین شده(دل خودمو میگم)
عکس ومطالب جالبی است. 
از تلاشتان ممنونم.
من فکر میکنم که طفل تولد شده در چین فقط یک سو شکل بوده و با لا تر ازان چیز دیگری نخاهد بود
با سلام
در حال حاضر کودک یک چشم چه وضعی داره؟
شکل این نوزاد با آنچه در احادیث آمده تفاوت های بسیاری دارد.
با تشکر از زحمات شما امیدوارم به عنوان یکی از نشانه های ظهور آقامون مورد تائید باشه تا هر چه زودتر چشممون به جمال آقا روشن بشه انشاءالله
من تا حدی در این مورد تحقیق کردم. خواستم بگم اطلاعاتی که تو این سایت کاملا درست و عین واقعت هاییه که بدون شک اتفاق خواهد افتاد. ممنونم
حقیقت رو فقط خدا میداند؛اما موضوعی رو که تمامی ادیان اون رو از قبل خبر دادند نمیشه به دلیل ضعف ایمان گفت اراجیف!!!
خيلي ترسناك است!!!
اینجوری نظریه ی 2012واقعی تر میشه
خیلی شگفت انگیزه. 
من باور نمیکنم. امیدوارم کمکی به این بجه بشه این یه نوزاد استثنائیه
بابا این دنیا ازدست این چینی ها چی می کشیم دجالم درست کردن تا دسته به یهودیا انداختن
آيا نوزاد متولد شده در اصفهان كه ناقص الخلقه است هم مي تواند دجال باشد؟
درسته که دجال معرفی شده ولی اگر کمی به عکس ها دقت کنیم میبینیم که این بچه به دلایل ژنتیکی این طوری شده بعید نیست چند وقت دیگه بمیره مثل تمام بچه های عجیب الخلقه ای که بعد از بمب باران هیروشیما به دنیا امدند حتی بعضی از خانواده ها انها را میکشتند که از شر هزینه ها خلاص شوند
باید برای جنگ اماده شویم
اگر درمورد اين بيماري توي اينترنت يه سرچ ساده كنين حقيقت مطلب دستتون مياد. متاسفانه دنيا بازيچه ي يهود شده. اينقدر زود گول نخوريد دوستان.
.يا مهدي.
اكه راست ميكن ميتونن بكشنش ز مكه سخته ز اسرائئل دنبال قيامته
سلام راستش من ترسیدم فعلن که همه میگن خود دجال ناکسه .حالا فردا برا امتحان رفتم مدرسه با بچه ها صحبت میکنم
مرگ بر اسرائیل
بگو
مرگ بر آمریکا
یالاناندی بابا
یک نوزاد یک چشم نیز که در ایران به دنیا آمده شاید این ، آن دجال مذکور باشد!
اخرالزمان نزدیکه...ولی ما اماده ایم.
یک بچه فقط با کمی مشکل
چه قدر الاف زیاد داریم!!!!
این در راستای سیاست اشتغال زایی که نیست؟؟؟
اگر هست منم بی کارم یه عکسی چیزی واسه ما دستو پا کنید مطلب بنویسیم پاش
امان از دست اين ادما.اصلا واسه چي بايد همچين موجودي زنده بمونه اون بايد ازبين بره
خدا کریمه فکر همه ما هست دلمون رو باید بسپاریم به امام زمان(عج) و بیشتر قرآن بخونیم. شاید حسن این اتفاق توجه بیشتر ماست به وظایفمون.
راستی واسه اومدن امام زمان(عج) کاری کردیم؟
سلام بر همگی دجالو دیدید حالا دیگه هر جک جانوری به دنیا بیاد همه آدما یه اسمی میزارن روشو یا میزارنتو اینترنت یا اینکه میدن تو بازار اگه اینجوره هر کسی که یه عیبی داره دجال شناخته میشه
حالا این دختره یا بسر
به نظرشمابهترنيست به اصل قضييه توجه كنيم(يعني آقامون)
خدا کنه دجال تجسم فردی داشته باشه والا اگر تلویزیون وماهواره ...باشه مواجهه با آن سخت تره
کذب الوقاتون
فقط باید مثل همیشه پناه برد به خدا که قادر و عظیم مهربانه
اگه این جوری باشه که روزی 1000دجال به دنیا میاد
نه جیگر اون دجال که تو روایتا اومده آدم نیست بلکه یه فرهنگه که به یه آدم تشبیه شده اونم فرهنگ فراماسونری هستش که الان هم خروج کرده که اصلی ترین آرمشون هم یه هرم با یه چشم بالاشه که پشت یه دلاری ها هم هست میتونی سرچ کنی فراماسونری
یا کتاب فراماسونری جهانی که خیلی جالب هست را بخونی
بله؟ا.ممنون می شوم .
اگرمیشه بیشترراهنمایی کنید
اولا دجال مرده این بچه هم که به دنیا اومده دختره.دوما آدم یه مطلبی رو میذاره که مطمئنه درسته !!!!
ای اونایی که قبول ندارید 
توی ایران خدمون هم یه بچه متولد شده که مثل همینه فقط چشمش زیر بینیشه
دمتون گرم
ای ول به چینی ها دجال رو هم منتاژ کردن
در حال حاضر دجال رئيس كل فراماسون هاست وخود را براي جنگ اماده مي كند.
این هم می گذرد و آقا می آید ودنیا را نجات می دهد
اينا دارن با دين و ايمان مسلمانان بازي مي كنن.اينا خودشون از 100 تا دجال هم بدترن!فقط دعا كنين امام زودتر ظهور كنه و اينا رو نابود كنه
امام صادق فرمودن:كذب الوقاتون!تورو خدا يكم به خودتون بيايين.دست وردارين از اين كاراتون!!
واقعآ ترسناک
و ما اوتیتم من العلم ال قلیلا
من از دهن مادربزرگم همين مشخصات وشنيده بودم .و اميدوارم وارم كه خودش باشه تكليف دنيا مشخص بشه .
سلام صد در صد درست است چون حضرت بهجت فرمودند پیرانمان نیز توفیق زیارت آقا را پیدا می کنند پس قطعا دجال است و علام ظهور و ......
گر مطمئن نیستید چرا کرم می ریزید.
جای تعجب و کمی ترس داره................
الاهم عجل لوليك الفرج
انشاالله فرج آقا امام زمان نزديك است
به همه مسلمانان پیشنهاد می کنم مواضب باشند
شاید این جمعه بیاید شاید
شاید این جمعه بیاید شاید
هم متن وهم عکس ها جالب بود اما ممکن این بچه واقعا دجال نباشد بلکه از نظر ژنتیکی مشکل داشته باشد.ما باید صبر کنیم ببینیم زنده می ماند یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید دجال شخص خاصی نباشد.
خداكنه كه امام زمان بياد
مگر بده
کسی جزخداوندنمی داندحضرت قاعم کی ظهورمیکند پس به این اراجیف گوش نکنید(یه دوست)
میدونید که ما همه نمیدونیم که چی میدونیم و نمیدونیم که چی میدونیم پس نمیدونیم
به نظر من بسیاری از افراد جامعه ما خود به نوعی دجال اند
نمیدونم راست یا دروغ اما میترسم
نیازی نیست در بین مردم کسی اظهار نظر کنه حقیقت داره یا نه! 
در هر صورت باید خودته رو اماده برای ظهور کنی
شايداين جمعه بيايدشايد...
دوستان ظهور خيلي نزديك است.از 1200 علائم ظهور فقط 5 مورد باقي مونده
ل
من خیلی منتظر ظهور آقا هتستم ولی نه به قیمت باور کردن هر حرفی ترجیح می دم از خط راهنمایی احادیث ائمه خارج نشوم واداعی دجال بودن این نوزاد با توجه به محل تولدش کاملا غیر قابل قبول است .
ما توی عصری به سر میبریم که پر از حقه و دروغه باور کردن این گفته سخته نمیدونم باید باور کنم یا نه...!!!
تو چهل سالگي ادعاي خدايي ميكند و چهل روز بر زمين حكومت ميكند
دجال همان دلار امریکا است هرکس از آن میترسد شماره حساب میدهم بریزد به حساب . من آنها را خودم میدانم چگونه سر به نیست کنم . قبلا از همکاری شما ممنونم .
بچه مرده یا زنده
این بچه به زودی خواهد مرد.
این بچه به زودی خواهد مرد.
دجال ها زيادن 1اوباما بوش پرس اسراييل آمريكا استكبار ............. مهم اينه مومنان ياران مهدي موعود عج زيادتر باشند و مقابل دجال ها و سوفياني ها مي استند تا ا نها را نابود كنند با كمك خداوند و فرماندهي امام عج
خداكنه كه امام زمان عج هرچه زودتر بياد
قطعا"مسلمانان"مومنان"منتظر ظهور منجي اّخر زمان هستند "بزودي"و همانا اّنها معتقد اند كه اسرائيل و دجالشان قطعا" بدست منجي اّخر زمان كشته خواهد شد زياد دلتان خوش نباشد
دمتون گرمعالي بود

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 15:55
RezaMoazzam

درباره وبلاگ


انسان عاقل کسی است که از کفش های که به طرفش پرتاب میشود یک کفاشی باز کند
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آریایی ها و آدرس farspc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 12328
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



چت روم فارسی